Subject: FW: Sotsiaalministri 19. jaanuari 2007. a määruse nr 9 „Kindlustatud isikult tasu maksmise kohustuse Tervisekassa poolt ülevõtmise kord ja tervishoiuteenuse osutajatele makstava tasu arvutamise metoodika“ muutmine
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 09:52:17 +0200

From: Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Wednesday, 4. December 2024 at 15:53
To: Juhatus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Sotsiaalministri 19. jaanuari 2007. a määruse nr 9 „Kindlustatud
isikult tasu maksmise kohustuse Tervisekassa poolt ülevõtmise kord ja
tervishoiuteenuse osutajatele makstava tasu arvutamise metoodika“ muutmine

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, December 4, 2024 2:17 PM
To: Eesti Arstide Liit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Haiglate Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Info <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Perearstide Selts <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Esmatasandi Tervisekeskuste Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Sotsiaalministri 19. jaanuari 2007. a määruse nr 9 „Kindlustatud
isikult tasu maksmise kohustuse Tervisekassa poolt ülevõtmise kord ja
tervishoiuteenuse osutajatele makstava tasu arvutamise metoodika“ muutmine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu eelnüu arvamuse avaldamiseks.

Ootame teie arvamusi eelnõu kohta hiljemalt 10. detsembriks 2024 e-posti
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>  või DVK kaudu.

EIS-is:
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/9f3a9a31-1c00-4fbb-bc23-fbc
06e688212

Pealkiri: Sotsiaalministri 19. jaanuari 2007. a määruse nr 9 „Kindlustatud
isikult tasu maksmise kohustuse Tervisekassa poolt ülevõtmise kord ja
tervishoiuteenuse osutajatele makstava tasu arvutamise metoodika“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 04.12.2024

Registreerimise number: 1.2-2/125-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee